آ
-
آموزش
شناسایی و ساختاردهی موانع توسعه دورههای فوق برنامه ورزشی در آموزش و پرورش از منظر معلمان مرد شرکت کننده در مسابقات علمی فرهنگی ورزشی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 85-101]
-
آموزش
شیوه ی آموزشی تربیت بدنی تلفیقی مبتتی بر المپیزم [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 81-98]
-
آموزش و تربیت اخلاقی
در نکوهش «تملق»: گفتاری انتقادی در تربیت و آموزش اخلاق [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 49-66]
-
آموزش یاران
بررسی میزان انطباق محتوای آموزشی دوره انتقال با نیاز سوادآموزان استان فارس [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 11-30]
-
آینده پژوهی
رویکرد آینده پژوهی و نقش و اهداف آن در برنامه درسی تعلیم و تربیت نوین [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 31-43]
ا
-
اجتماعی-سیاسی
تحلیل محتوای مطالعات اجتماعی پایه پنجم و ششم ابتدایی بر اساس مؤلفههای آموزش شهروندی [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 99-111]
-
اخلاق اسلامی
تأملی در معنای "صدق" در قرآن و دلالتهای آن در تربیت و آموزش [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 45-64]
-
ارزیابی بهسازی حرفه ای
طراحی و اعتباریابی مقیاس ارزیابی بهسازی حرفهای معلمان مبتنی بر درسپژوهی: یک مطالعه ترکیبی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 99-122]
-
اقدام پژوهی
چگونه توانستم بی علاقگی و بی توجهی مهدی (فراگیر پایه ششم) نسبت به انجام تکالیف را رفع نمایم: اقدام پژوهی [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 69-79]
-
المپیزم
شیوه ی آموزشی تربیت بدنی تلفیقی مبتتی بر المپیزم [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 81-98]
-
انجام تکلیف
چگونه توانستم بی علاقگی و بی توجهی مهدی (فراگیر پایه ششم) نسبت به انجام تکالیف را رفع نمایم: اقدام پژوهی [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 69-79]
-
انسجام اجتماعی
بررسی تأثیر فضای مجازی(مبتنی بر تلفن همراه) بر سلامت اجتماعی دانش آموزان مقطع متوسطه شهر رودان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 27-48]
ب
-
برنامه درسی
رویکرد آینده پژوهی و نقش و اهداف آن در برنامه درسی تعلیم و تربیت نوین [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 31-43]
-
برنامه های ورزش
شناسایی و ساختاردهی موانع توسعه دورههای فوق برنامه ورزشی در آموزش و پرورش از منظر معلمان مرد شرکت کننده در مسابقات علمی فرهنگی ورزشی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 85-101]
-
بی علاقگی
چگونه توانستم بی علاقگی و بی توجهی مهدی (فراگیر پایه ششم) نسبت به انجام تکالیف را رفع نمایم: اقدام پژوهی [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 69-79]
پ
-
پایه اول دورهی ابتدایی
تدریس درس علوم پایه اول دوره ابتدایی به روش برنامه ی آموزش فلسفه برای کودکان [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 11-27]
-
پذیرش اجتماعی
بررسی تأثیر فضای مجازی(مبتنی بر تلفن همراه) بر سلامت اجتماعی دانش آموزان مقطع متوسطه شهر رودان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 27-48]
ت
-
تجربه زیسته
تجربه زیسته من در دانشگاه فرهنگیان برای معلم شدن [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 29-52]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای مطالعات اجتماعی پایه پنجم و ششم ابتدایی بر اساس مؤلفههای آموزش شهروندی [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 99-111]
-
تحلیل مضمون
طراحی و اعتباریابی مقیاس ارزیابی بهسازی حرفهای معلمان مبتنی بر درسپژوهی: یک مطالعه ترکیبی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 99-122]
-
تربیت
مدل مفهومی مبانی سیاسی فلسفه تربیت رسمی و عمومی در جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 103-120]
-
تربیت بدنی
شیوه ی آموزشی تربیت بدنی تلفیقی مبتتی بر المپیزم [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 81-98]
-
تعلیم و تربیت
رویکرد آینده پژوهی و نقش و اهداف آن در برنامه درسی تعلیم و تربیت نوین [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 31-43]
-
تعلیم و تربیت اسلامی
تأملی در معنای "صدق" در قرآن و دلالتهای آن در تربیت و آموزش [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 45-64]
-
تفکر واگر
رابطه هوش سیال و ویژگیهای شخصیتی با تفکر واگرا در دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 65-79]
-
تلفن همراه
بررسی تأثیر فضای مجازی(مبتنی بر تلفن همراه) بر سلامت اجتماعی دانش آموزان مقطع متوسطه شهر رودان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 27-48]
-
تمجید
در نکوهش «تملق»: گفتاری انتقادی در تربیت و آموزش اخلاق [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 49-66]
-
تملق
در نکوهش «تملق»: گفتاری انتقادی در تربیت و آموزش اخلاق [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 49-66]
-
تنبلی
چگونه توانستم بی علاقگی و بی توجهی مهدی (فراگیر پایه ششم) نسبت به انجام تکالیف را رفع نمایم: اقدام پژوهی [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 69-79]
خ
-
خدمات آموزشی
ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه فرهنگیان بر اساس مدل شکاف کیفیت خدمات: پردیسهای استان قم [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 11-22]
-
خودتنظیمی هیجانی
اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر خود تنظیمی هیجانی دانش آموزان پسر متوسطه شهر شیراز [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 43-52]
د
-
دانش آموز
تجربه زیسته من در دانشگاه فرهنگیان برای معلم شدن [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 29-52]
-
دانش آموزان
آسیبشناسی درس هنر از دیدگاه معلمان و دانشآموزان ابتدایی شهرستان مسجدسلیمان [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 23-41]
-
دانش آموزان
اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر خود تنظیمی هیجانی دانش آموزان پسر متوسطه شهر شیراز [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 43-52]
-
دانشگاه فرهنگیان
ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه فرهنگیان بر اساس مدل شکاف کیفیت خدمات: پردیسهای استان قم [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 11-22]
-
دانشگاه فرهنگیان
تجربه زیسته من در دانشگاه فرهنگیان برای معلم شدن [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 29-52]
-
دبیرستان
بررسی موانع معلمان در ارتقای نیازهای روانشناختی اساسی دانشآموزان مقطع متوسطه اول [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 81-98]
-
درس پژوهی
طراحی و اعتباریابی مقیاس ارزیابی بهسازی حرفهای معلمان مبتنی بر درسپژوهی: یک مطالعه ترکیبی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 99-122]
-
درس هنر
آسیبشناسی درس هنر از دیدگاه معلمان و دانشآموزان ابتدایی شهرستان مسجدسلیمان [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 23-41]
ر
-
راهکارهای تربیتی
در نکوهش «تملق»: گفتاری انتقادی در تربیت و آموزش اخلاق [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 49-66]
-
رشد خلاقیت
تأثیر قصهگویی بر میزان رشد خلاقیت، نوآوری و هویت کودکان در دوره پیشدبستان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 67-84]
-
روش تلفیقی
شیوه ی آموزشی تربیت بدنی تلفیقی مبتتی بر المپیزم [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 81-98]
س
-
ستایشگری
در نکوهش «تملق»: گفتاری انتقادی در تربیت و آموزش اخلاق [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 49-66]
-
سلامت اجتماعی
بررسی تأثیر فضای مجازی(مبتنی بر تلفن همراه) بر سلامت اجتماعی دانش آموزان مقطع متوسطه شهر رودان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 27-48]
-
سوادآموزی
بررسی میزان انطباق محتوای آموزشی دوره انتقال با نیاز سوادآموزان استان فارس [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 11-30]
-
سیاست
مدل مفهومی مبانی سیاسی فلسفه تربیت رسمی و عمومی در جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 103-120]
ش
-
شهروند ایرانی- اسلامی
تحلیل محتوای مطالعات اجتماعی پایه پنجم و ششم ابتدایی بر اساس مؤلفههای آموزش شهروندی [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 99-111]
ع
-
عملکرد شغلی
مقایسه اثر بخشی نظریه عقلانی عاطفی رفتاری الیس با نظریه تصمیم گیری تیدمن برعملکرد شغلی معلمان [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 53-68]
ف
-
فعالیتهای یادگیری
آسیبشناسی درس هنر از دیدگاه معلمان و دانشآموزان ابتدایی شهرستان مسجدسلیمان [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 23-41]
-
فلسفه برای کودکان
تدریس درس علوم پایه اول دوره ابتدایی به روش برنامه ی آموزش فلسفه برای کودکان [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 11-27]
-
فوق برنامه
شناسایی و ساختاردهی موانع توسعه دورههای فوق برنامه ورزشی در آموزش و پرورش از منظر معلمان مرد شرکت کننده در مسابقات علمی فرهنگی ورزشی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 85-101]
ق
-
قانون پذیر و قانونگرا
تحلیل محتوای مطالعات اجتماعی پایه پنجم و ششم ابتدایی بر اساس مؤلفههای آموزش شهروندی [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 99-111]
-
قرآن مجید
تأملی در معنای "صدق" در قرآن و دلالتهای آن در تربیت و آموزش [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 45-64]
-
قصهگویی
تأثیر قصهگویی بر میزان رشد خلاقیت، نوآوری و هویت کودکان در دوره پیشدبستان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 67-84]
ک
-
کارشناسان سواد
بررسی میزان انطباق محتوای آموزشی دوره انتقال با نیاز سوادآموزان استان فارس [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 11-30]
-
کذب
تأملی در معنای "صدق" در قرآن و دلالتهای آن در تربیت و آموزش [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 45-64]
-
کلمات کلیدی: درس علوم
تدریس درس علوم پایه اول دوره ابتدایی به روش برنامه ی آموزش فلسفه برای کودکان [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 11-27]
-
کودکان پیشدبستان
تأثیر قصهگویی بر میزان رشد خلاقیت، نوآوری و هویت کودکان در دوره پیشدبستان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 67-84]
ل
-
لجبازی
چگونه توانستم بی علاقگی و بی توجهی مهدی (فراگیر پایه ششم) نسبت به انجام تکالیف را رفع نمایم: اقدام پژوهی [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 69-79]
م
-
مبانی سیاسی
مدل مفهومی مبانی سیاسی فلسفه تربیت رسمی و عمومی در جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 103-120]
-
مخاطبان دوره انتقال
بررسی میزان انطباق محتوای آموزشی دوره انتقال با نیاز سوادآموزان استان فارس [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 11-30]
-
مدل شکاف کیفیت خدمات
ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه فرهنگیان بر اساس مدل شکاف کیفیت خدمات: پردیسهای استان قم [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 11-22]
-
مدیریت
شناسایی و ساختاردهی موانع توسعه دورههای فوق برنامه ورزشی در آموزش و پرورش از منظر معلمان مرد شرکت کننده در مسابقات علمی فرهنگی ورزشی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 85-101]
-
مشارکت اجتماعی و شکوفایی اجتماعی
بررسی تأثیر فضای مجازی(مبتنی بر تلفن همراه) بر سلامت اجتماعی دانش آموزان مقطع متوسطه شهر رودان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 27-48]
-
مطالعات اجتماعی
تحلیل محتوای مطالعات اجتماعی پایه پنجم و ششم ابتدایی بر اساس مؤلفههای آموزش شهروندی [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 99-111]
-
مطالعه روش ترکیبی
طراحی و اعتباریابی مقیاس ارزیابی بهسازی حرفهای معلمان مبتنی بر درسپژوهی: یک مطالعه ترکیبی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 99-122]
-
معلم
تجربه زیسته من در دانشگاه فرهنگیان برای معلم شدن [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 29-52]
-
معلمان
آسیبشناسی درس هنر از دیدگاه معلمان و دانشآموزان ابتدایی شهرستان مسجدسلیمان [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 23-41]
-
معلمان
طراحی و اعتباریابی مقیاس ارزیابی بهسازی حرفهای معلمان مبتنی بر درسپژوهی: یک مطالعه ترکیبی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 99-122]
-
معلم تربیتبدنی
شناسایی و ساختاردهی موانع توسعه دورههای فوق برنامه ورزشی در آموزش و پرورش از منظر معلمان مرد شرکت کننده در مسابقات علمی فرهنگی ورزشی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 85-101]
-
مهارت های زندگی
اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر خود تنظیمی هیجانی دانش آموزان پسر متوسطه شهر شیراز [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 43-52]
-
موانع معلمان
بررسی موانع معلمان در ارتقای نیازهای روانشناختی اساسی دانشآموزان مقطع متوسطه اول [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 81-98]
ن
-
نظریه تصمیم گیری تیدمن
مقایسه اثر بخشی نظریه عقلانی عاطفی رفتاری الیس با نظریه تصمیم گیری تیدمن برعملکرد شغلی معلمان [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 53-68]
-
نظریه عقلانی –عاطفی- رفتاری الیس
مقایسه اثر بخشی نظریه عقلانی عاطفی رفتاری الیس با نظریه تصمیم گیری تیدمن برعملکرد شغلی معلمان [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 53-68]
-
نیازهای روانشناختی اساسی
بررسی موانع معلمان در ارتقای نیازهای روانشناختی اساسی دانشآموزان مقطع متوسطه اول [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 81-98]
و
-
ویژگیهای شخصیتی
رابطه هوش سیال و ویژگیهای شخصیتی با تفکر واگرا در دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 65-79]
ه
-
همبستگی اجتماعی
بررسی تأثیر فضای مجازی(مبتنی بر تلفن همراه) بر سلامت اجتماعی دانش آموزان مقطع متوسطه شهر رودان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 27-48]
-
هوش سیال
رابطه هوش سیال و ویژگیهای شخصیتی با تفکر واگرا در دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 65-79]
-
هویت
تأثیر قصهگویی بر میزان رشد خلاقیت، نوآوری و هویت کودکان در دوره پیشدبستان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 67-84]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد